24 de julho de 2008

a miña primeira horta!


Pois si, xa vai un cantos post, que quería falarvos da miña primeira horta!

levo xa dende febreiro traballando nesta pequiña horta e sempre pensaba que merecía ser parte destos insomnio.

non me quita o son, pero uns cantos doloriños de espalda e resoplidos si me provoca. AAAHHHHHHHHHHH! porque me saen tantas malas herbas!!!!!???

E por que os meus tomates a día de hoxe non tan vermellos????!!!!

Quizáis son impaciente demáis!

E ademáis non debía queixarme, porque para a escasas duas horas que lle adico a semana, a cousa pinta ben, teño as tomateiras carjadiñas e as leitugas son fermosas como os tritóns do barbantiño.
Bueno, vou a ver si podo mellorar a miña hotiuña lendo neste blo que me recomendaron hoxe, e que pinta moi ben: Aprendiz de horticultor ecológico

2 comentários:

Chousa da Alcandra disse...

Tiñamos que adecuar a nosa cociña aos froitos das "malas herbas". De igual xeito que as silveiras, medran sin esterco nin coidados. Esto vai ser como coa xente; que non toda a que se nos achega veñen estercados e coidados...

Cóidame deses tomates, que son unha fonte importante de potasio. A min o potasio non sei se me gusta, pero os tomates sí!!

Un bico hortofructícola

Anônimo disse...

téñenche boa pinta os tomates, este ano tardan en madurar pero cando repinten recóllelos, polos á sombra a carón dunha froita madura e póñense vermellos en pouco tempo.