31 de março de 2008

Xa somos un feixe, pero temos que ser máis.

Si, si, chegou a primaveira e empezamos a saír de entre as humidades invernais, que para alguns coma min, este ano deixaronme malladiño o corpo!
Pero xa estamos ansiosos, de ir tomar un ribeiro ao sol, de recoller as mazás temperás, de introducir as mans na terra para sachar cas unllas...

e sí, para xuntarnos: I Xuntanza en Agolada?

Graciñas pola vosa iniciativa, e dende aquí convido a todos a que participedes na xuntanza e no debate aberto en dito blo.

Que dicides?
Eu voto por Agolada

6 comentários:

Anônimo disse...

...la primavera trompetera ya llegó...

busto.agolada disse...

Ola compañeira: Grazas polo teu apoio á opción Agolada e pola túa oferta de colaboración.
Déixoche o meu e-mail (mbusto@edu.xunta.es)e senón no blog da Xuntanza indica o teu parecer sobre o desenrolo da xornada.
Moito gusto en pasar pola túa fiestra virtual. Virei de vez en cando.
Unha aperta.

insomniorizar disse...

si, si garrapatero, e chegou con forza!
que marabilla de días!


Busto! graciñas a tí por ese pedazo traballo q estas a facer ca organización do encontro, poreime en contacto contigo por que teño unha ideíña!

busto.agolada disse...

Xa é coincidencia, desois de colgar o comentario na páxina principal descubro o teu comentario invitándome a facer o que viña de realizar. Son bonitas coincidencias.
Mándanos pronto esa ideíña.
Unha aperta.

Anônimo disse...
Este comentário foi removido por um administrador do blog.
Pau disse...

A verdade é que me apetecería moito ir, pero xa sabes como están as cousas e o complicado que me é.
A ver cando podemos quedar a tomar un café