13 de novembro de 2007

a cultura do: "por que no te callas..."

imaxe: john pring
rrebumbio dijo...

o domingo pasado todos nos levantamos coa noticia do "por qué no te callas" de don Juan Carlos hacia Chávez. Seguramente as formas de chávez non foron as máis correctas (manda carallo ter que falar de formas correctas e que o estado español exija respeto as antigas colonias do reino, cando máis ben debería pedir perdón e todo o robado e aniquilado durante siglos). Chávez, Ortega e compañía estaban a queixarse lexítimamente entre otras cousas do colonialismo capitalista que mafias como Repsol, Banco santander, Telefónica, e compañía están a exercer nestes países. O "paraleleismo" venme a cabeza porque se o señor villar mir a través de Ferroatlántica é capaz de cometer estos atropellos e quedar completamente impune, que non serán capar de facer estas empresas colonialistas en centroaérica e sudamérica?



11 comentários:

O Raposo disse...

Levamos 500 anos abusando colonialmente deses paises e encima parécenos mal cando se queixan.

bagoas insomnes disse...

din que a Chavez lle fallan as formas.
O estado español leva 500 años fallando nas formas, no contido..............................................


Por que nos xornais e na telen non poñen o contido enteiro do discurso,

porq non coñecemos o q Chavez estaba a dicir, ademáis do q aznar é un faSCISTA( Q O PENSAMOS MOITA XENTE)?

david alonso disse...

No se tu, pero yo solo tengo 26 años con lo que me es imposible llevar 500 años esclavizando a alguien... y si lo hago ¿dónde está mi parte del oro? porque para algo esclavizo yo y no veo ni oro ni tengo 500 años, no sé tu

bagoas insomnes disse...

Querido David;
uff, non, non
non teño 500 nin quixera chegar a a 5ª parte deles.
En ningún caso dixen que david alonso estivera esclavizando,
dixen o estado español.
tamén é certo que cada un é libre para entender a frase como queira.

Eu non teño ouro, nin o queroPero si precisas del, preguntalle a empresas como repsol, telefónica...
elas non teñen 500 anos, pero levan uns cantos exercendo unha política de empresa sinistra.
e cando digo esto non estou a dirixirme os traballadores destas empresas, senon os máis altos mandos.

Disculpa se as miñas palabras te molestaron dalgún xeito.
un saúdiño

bagoas insomnes disse...

Hola David, de novo estou aquí!
Por certo actualmente compartimos cidade, tamén formacíon académica e xeración.
estiven a ollar a túa paxina,
interesante. Non a coñecía, máis agora tereina en conta

rrebumbio disse...

...vaya David, efectivamente cada uno interpreta las frases como puede/quiere. Te invito a que visites la página www.omal.info, tienen numeros informes y estudios del enorme impacto ambiental, social y económico que diferentes empresas transacionales españolas (apoyadas por diferentes ministerios del Estado Español como el de exteriores, industria y otros...) como por ejemplo Repsol, Telefónica, Unión Fenosa...están causando en centroamérica y sudamérica.
Me alegra saber que no esclavizas a nadie...

bagoas insomnes disse...

Hola David, de novo estou aquí!
Por certo actualmente compartimos cidade, tamén formacíon académica e xeración.
estiven a ollar a túa paxina,
interesante. Non a coñecía, máis agora tereina en conta;
máis creo que non compartimos unha mesma interpretación dos feitos históricos.

david alonso disse...

Hola. Gracias a todos por vuestros comentarios.
Solo quería apuntar que aunque las empresas deberían guiarse por un código moral mucho más alto del que tienen es cierto y eso si que tiene que procurarlo el Estado. No obstante el papel del Gobierno de España y de sus organismos es procurar que vayan bien los intereses españoles y para ellos los elegimos. No voto al gobierno para que sea el papá de todo el mundo.

6000 millones son demasiados, yo me conformo con que el Estado proteja solo 45 millones (los ciudadanos e intereses españoles). Es Realpolitik, lo sé.

vermella disse...

A mín esto deíxame descolocada,unha de tantas que non entendo,si temos un goberno "socialista" elexido democráticamente que antes na oposición criticaba a política exterior en investimentos,en apoios a empresas que facían impacto ambiental,porqué agora siguen?.
moitas das empresas que están por América do sur sí que cometeron abusos,telefónica en Chile cunha tala masiva de superficie arborada,.........
O goberno non tén somente que protexer os intereses económicos duns poucos,onde quedan os interese morais e sociais da maioria.........
saúdo e gracias pola túa visita.

david alonso disse...

Gobernar es elegir, pero ningún partido en el gobierno va a elegir una opción que vaya en contra de los intereses de su país porque entre otras cosas perdería las elecciones. Si chile no sabe defender su país de las empresas extranjeras (sean españolas o chinas) no es problema de España, es cierto que si que debemos (y digo debemos) tener una relación más responsable con iberoamérica, pero de ahí a tirar billones de € en inversiones españolas va un trecho, lo dicho yo elijo a un gobierno para dirija este país no los demás.

torredebabel disse...

Ás veces, é mellor quedar nos números. Digoo polo de "tirar billones de € en inversiones españolas"... a ver quén tira e quén apaña.

TELEFONICA-RESULTADOS-LATINOAMERICA/
BRASIL, VENEZUELA Y ARGENTINA IMPULSAN INGRESOS DE TELEFONICA

Madrid, 12 de noviembre (Télam).- Brasil, Venezuela y la Argentina son los tres países de latinoamérica que más aportan a los ingresos del grupo Telefónica, según se desprende de los resultados difundidos hoy por la operadora.
Telefónica Latinoamérica sumó 14.676 millones de euros de ingresos en los primeros nueve meses de este año, lo que significó un incremento de 10,8 por ciento respecto del mismo período del 2006, informó la empresa en un comunicado.