8 de março de 2007



"LA PROSTITUCIÓN ES UNA FORMA DE EXPLOTACIÓN DE NOSOTRAS LAS MUJERES"
Encontramos en el archivo policial de Cordero infinidad de fotografías de mujeres en situación de prostitución, puesto que ellas estaban obligadas a registrarse.Se las distingue porque llevan de diferentes maneras un velo negro. De inicio este velo ha sido un símbolo de las mujeres devotas que asistían a misa, posteriormente las mujeres en situación de prostitución lo adquirieron para el registro policial. Quién sabe en una forma ambigua de simular a una mujer devota, como también cubrirse parte del rostro. Poco a poco se tornó obligatorio para el registro.
Podedes atopar máis fotos deste arqivo de Julio Cordero na web de MUJERES CREANDO

4 comentários:

insomniorizar disse...

eu tamén quero adicar este post a tódals mulleres, pero sobre todo dalas gracias as mulleres que me rodean e tanto acougo e desacouga me dan.A isa, a barbara e a karo, por suposto, as mulleres que forman parte da miña extensa familia,sexan carga positiva ou negativa de enerxía, dame igual, por que de elas aprendín palabras moi sabias.A Maruja, por suposto e sempre. a mulleres que fun atopando no meu camiño e as que atoparei, a todas un bico fermoso

Casa do Carme disse...

Gustoume moito o teu blog ¿pódote lincar no meu?
Un saúdo

Torreira disse...

Que bo...sempre se aprende algo novo

Moralla disse...

Estou dacordo cen por cen. A prostitución é machismo, explotación. HOMES e mulleres debemos abolila. Un bicazo chica fisterrá
;-)